Distributor vstupenek Prodejní cena může být vyšší než nominální hodnota.

Frequently Asked Questions

Odpověď na všechny vaše otázky. Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte oddělení služeb zákazníkům

Frequently Asked Questions

Top 5 nejčastějších dotazů

Proč není cena, kterou jsem zaplatil/a stejná jako na vstupence?

 Vstupenky přeprodáváme a naše ceny vycházejí z poptávky po vstupenkách a jejich aktuální dostupnosti. Naše ceny tak mohou kolísat a mohou být vyšší nebo nižší než původní cena. Transparentnost považujeme za velmi důležitou, proto vedle naší vlastní ceny vždy uvádíme i originální cenu vstupenek. Nemáme rádi skryté náklady a proto je cena, která se zobrazí, cena, kterou zaplatíte.

Kdy vstupenky dostanu?

Vaše vstupenky vám budou odeslány během jednoho nebo dvou pracovních dnů. Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí. Přímé stahování Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin. Vstupenky byly rezervovány Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.

Mohu svoji objednávku zrušit?

 Provedené a uhrazené rezervace již nelze zrušit. Poté, co je vstupenka doručena, ji již nemůžeme prodat dále, protože bychom novém kupujícímu nebyli schopni zaručit unikátní vstupenku. Z toho důvodu neumožňujeme zrušení již doručených vstupenek. Vstupenky jsou dle zákona "časově omezené" produkty zábavy a z toho důvodu nepodléhají právu na zrušení v rámci on-line prodeje. Ověřit si to můžete na webové stránce Úřadu pro ochranu spotřebitelů.

Neobdržel/a jsem potvrzení své objednávky. Co mám dělat?

Jakmile se po provedení platby dostanete na naši stránku s poděkováním a obdržíte číslo objednávky, vaše rezervace je dokončená. Dokonce i v případě, že neobdržíte potvrzení e-mailem, ale vaše platba proběhla úspěšně, vaše objednávka je zpracovaná. Pokud máte pochybnosti, zda byla vaše platba doručena, než zadáte novou objednávku, kontaktujte naše oddělení zákaznického servisu. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, aplikace WhatsApp, e-mailu (info@onlineticketshop.cz) nebo telefonicky (+31 50 2011520).

Proč je na mé vstupence jméno někoho jiného?

 Jméno na vašich vstupenkách je jméno použité k nákupu vstupenek. Tyto údaje musí na vstupence zůstat, zaručují její platnost. Každá vstupenka má unikátní čárový kód, který se u vstupu naskenuje a zajistí vám tak vstup na událost. K nákupu vstupenek používáme velkou a spolehlivou síť dodavatelů.

Otázky ohledně mé rezervace

Proč je na mé vstupence jméno někoho jiného?

 Jméno na vašich vstupenkách je jméno použité k nákupu vstupenek. Tyto údaje musí na vstupence zůstat, zaručují její platnost. Každá vstupenka má unikátní čárový kód, který se u vstupu naskenuje a zajistí vám tak vstup na událost. K nákupu vstupenek používáme velkou a spolehlivou síť dodavatelů.

Proč není cena, kterou jsem zaplatil/a stejná jako na vstupence?

Vstupenky přeprodáváme a naše ceny vycházejí z poptávky po vstupenkách a jejich aktuální dostupnosti. Naše ceny tak mohou kolísat a mohou být vyšší nebo nižší než původní cena. Transparentnost považujeme za velmi důležitou, proto vedle naší vlastní ceny vždy uvádíme i originální cenu vstupenek. Nemáme rádi skryté náklady a proto je cena, která se zobrazí, cena, kterou zaplatíte.

Kdy vstupenky dostanu?

 

Vaše vstupenky vám budou odeslány během jednoho nebo dvou pracovních dnů. Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí. 

Přímé stahování
Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin. 

Vstupenky zarezervovány
Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.

Mohu svoji objednávku zrušit?

Provedené a uhrazené rezervace již nelze zrušit. Poté, co je vstupenka doručena, ji již nemůžeme prodat dále, protože bychom novém kupujícímu nebyli schopni zaručit unikátní vstupenku. Z toho důvodu neumožňujeme zrušení již doručených vstupenek. Vstupenky jsou dle zákona "časově omezené" produkty zábavy a z toho důvodu nepodléhají právu na zrušení v rámci on-line prodeje. Ověřit si to můžete na webové stránce Úřadu pro ochranu spotřebitelů.

Co se stane pokud se změní datum události?

Ve většině případů budou vstupenky platit na nové datum. Pokud to není tento případ, zkontaktujeme vás a obdržíte nové vstupenky. Pokud se v nové datum nemůžete události z jakéhokoli důvodu zúčastnit, žádáme vás, abyste zkontaktovali náš zákaznický servis. Časy/data fotbalových zápasů se někdy mění s krátkým předstihem. Upozorňujeme, že vstupenky na fotbalové zápasy platí na konkrétní zápas a ne na konkrétní datum a čas. Je vhodné si rezervovat cestu a jakékoliv ubytování s dostatečnou flexibilitou a v případě jakýchkoli změn sledovat webové stránky klubu.

Co se stane pokud je událost zrušena?

 Pokud je událost zrušena, bude vám částka, kterou jste za vstupenky zaplatili, vrácena. Částka bude vrácena na účet použitý k zadání objednávky, a to do 21 dnů.

Budou místa vedle sebe?

 Onlineticketshop zaručuje, že objednávky dvou nebo tří vstupenek budou vedle sebe. Nedodáváme vstupenky na samostatná sedadla, není-li specificky uvedeno jinak, abychom zajistili, že nikdo neskončí sám.

Proč si nemohu na některé události objednat lichý počet vstupenek?

 Naše nabídka se zakládá na tom, co máme skladem což znamená, že někdy nabízíme pouze sudý počet vstupenek. Pokud byste i přesto chtěli objednat lichý počet vstupenek, kontaktujte náš zákaznický servis a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom to zařídili.

Neobdržel/a jsem potvrzení své objednávky. Co mám dělat?

 Jakmile se po provedení platby dostanete na naši stránku s poděkováním a obdržíte číslo objednávky, vaše rezervace je dokončená. Dokonce i v případě, že neobdržíte potvrzení e-mailem, ale vaše platba proběhla úspěšně, vaše objednávka je zpracovaná. Pokud máte pochybnosti, zda byla vaše platba doručena, než zadáte novou objednávku, doporučujeme, abyste kontaktovali naše oddělení zákaznického servisu. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu (info@onlineticketshop.cz) nebo telefonicky (+31 50 2011520).

Mohu zadanou objednávku změnit?

Pokud ještě nebyly vstupenky odeslány, dodací adresu lze změnit. Pokud byste chtěli změnit své údaje, kontaktujte náš zákaznický servis, prosím. Jakékoli změny adresy zašlete e-mailem, aby se předešlo překlepům. Adresa, na kterou tento e-mail odešlete, je: info@onlineticketshop.cz. Změna samotné objednávky (na jiné datum nebo událost, např.) je možná pouze po konzultaci se zákaznickým servisem. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na +31 050-2011520.

Why do I have to give my personal information for the personalisation of the tickets?

For some events, the tickets have to be personalised. This means that the name of the ticketholder should be on the ticket. There is often an identity check at the entrance. If the name on the ticket does not match the name on the ID, there is a chance that you will be denied access. At some events it is possible to have the name of the buyer om multiple tickets. This does mean that all other persons must enter the venue at the same time as the ticketholder.

To be able to execute the personalisation of the tickets, we often need additional information about you and the people who will be attending the event with you. You will be informed in the order confirmation about how you can provide us with the information. Naturally, we handle your information as strictly confidential.

Objednat lístky

Jaké typy vstupenek jsou v prodeji?

Onlineticketshop nabízí různé kategorie vstupenek, v závislosti na události.

Nejčastější jsou:

• Sedadla: První patro, druhé patro nebo přízemí

• Ke stání: Normální plocha ke stání

• Zlatý kruh / před pódiem: Plochy ke stání jsou nejblíž pódiu

• Vstupenky: Získejte vstupenky - plocha ke stání nebo sedadla, v závislosti na události

Poznámka: bohužel nenabízíme místa pro kolečková křesla. Máte-li ohledně kategorií jakékoli dotazy, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis. Naši zaměstnanci vám rádi vysvětli, co znamenají různé typy vstupenek.

Proč si mohu vstupenku rezervovat ještě před zahájením oficiálního prodeje?

 Máme přístup ke spolehlivé síti dodavatelů, což nám umožňuje účastnit se exkluzivních předprodejů a zaručit vám tak vaše vstupenky.

Co znamená distributor vstupenek?

Distributor vstupenek je prostředník mezi organizátorem události a vámi, zákazníkem. K nákupu našich vstupenek používáme spolehlivé dodavatele. Naše ceny jsou založeny na nabídce a poptávce. To znamená, že někdy za vstupenku zaplatíte více, někdy méně. Ať už je cena jakákoli, rozdíl viditelně označíme.

Jak Onlineticketshop zaručí, že je vstupenka platná?

Onlineticketshop dodává pouze originální, autentické a tudíž platné vstupenky na koncerty, show a ostatní akce. Vstup na akci vám umožní unikátní čárové kódy vytištěné na všech vstupenkách. Rovněž nabízíme záruku vstupenky, více informací naleznete zde http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vašich vstupenek, kontaktujte Onlineticketshop. Zaměstnanci našeho zákaznického servisu vám rádi pomůžou. Můžete mě kontaktovat na +31(0)502011520 nebo prostřednictvím chatu, WhatsApp nebo e-mailu.

Skupinová rezervace

Pokud si chcete s kolegy zazpívat s Toppers, fandit svému oblíbenému fotbalovému klubu nebo si užít s rodinou večer v kabaretu, požádejte Onlineticketshop o skupinovou rezervaci! Poté se pustíme do práce, abychom zajistili, že si užijete zábavnou noc. 

Sdělte nám své specifické požadavky a naši odborníci na vstupenky pro vás připraví fantastický balíček. Díky našim zkušenostem nabízíme skupinový přístup na ty nejexkluzivnější události. 

A pokud máte žádost na poslední chvíli, žádný problém! Uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám připravili krásný balíček a zajistili, že vše bude dobře zorganizované. Vyplňte formulář žádosti a my vás zkontaktujeme co nejdříve to bude možné.

Platba

Jak mohu zaplatit?

 Za svoji objednávku můžete zaplatit kreditní kartou (např. Visa, Mastercard nebo American Express) nebo prostřednictvím služby iDEAL. Pokud byste chtěli provést platbu bankovním převodem, kontaktujte náš zákaznický servis, aby vám mohli zaslat e-mail s pokyny pro platbu ( možné pouze pro skupinové objednávky) . Bohužel, nelze provádět platby poštovní poukázkou.

Došlo k problému s mojí platbou, co mám dělat?

Pokud máte problém dokončit svoji platbu, doporučujeme, abyste kontaktovali náš zákaznický servis. Budou vám schopni sdělit stav vaší platby, abyste se vyhnuli provedení dvojité platby nebo zadání další objednávky. Máte-li jakékoli pochybnosti, zda se vaše platba zrealizovala, doporučujeme vám, abyste nás předtím, než zadáte další objednávku, kontaktovali.

Odeslání jízdenek

Kdy vstupenky dostanu?

 Sportovní zápasy
Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí.

Přímé stahování
Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin.

Vstupenky byly rezervovány
Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.

Mohu sledovat dodání mých vstupenek?

 Pokud jsou vaše lístky odeslány společností UPS, e-mailem obdržíte kód pro sledování, pomocí kterého můžete své lístky sledovat na webové stránce UPS. Pokud potřebujete konkrétní informace o doručení, nebo pokud jste vstupenky nedostali ani tři dny po potvrzení jejich odeslání, zašlete e-mail zákaznickému servisu (info@onlineticketshop.cz). Na záležitost se potom podíváme.

I cannot log in, what should I do?

When you place an order, Onlineticketshop automatically creates an account for you. You will receive an email with a link to set your personal password. Have you missed that email? Don't worry, you can request for the link again here. Did you make an unfortunate spelling mistake in the email address and is that the reason that you are not able to log in, or is there any other problem? Please contact us.

Transparentní ceny

Žádné skryté náklady, jasné uvedení původní ceny vstupenky

Garantované "nejlepší" sedadla

Celosvětově dostupné vstupenky na vyprodané koncerty s nejlepším výhledem

Výjimečné služby

Pokud vstupenky nejsou k dispozici, my vám je seženeme.