Vstupenky přeprodáváme a naše ceny vycházejí z poptávky po vstupenkách a jejich aktuální dostupnosti. Naše ceny tak mohou kolísat a mohou být vyšší nebo nižší než původní cena. Transparentnost považujeme za velmi důležitou, proto vedle naší vlastní ceny vždy uvádíme i originální cenu vstupenek. Nemáme rádi skryté náklady a proto je cena, která se zobrazí, cena, kterou zaplatíte.
Frequently Asked Questions
Top 5 nejčastějších dotazů
Vaše vstupenky vám budou odeslány během jednoho nebo dvou pracovních dnů. Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí. Přímé stahování Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin. Vstupenky byly rezervovány Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.
Provedené a uhrazené rezervace již nelze zrušit. Poté, co je vstupenka doručena, ji již nemůžeme prodat dále, protože bychom novém kupujícímu nebyli schopni zaručit unikátní vstupenku. Z toho důvodu neumožňujeme zrušení již doručených vstupenek. Vstupenky jsou dle zákona "časově omezené" produkty zábavy a z toho důvodu nepodléhají právu na zrušení v rámci on-line prodeje. Ověřit si to můžete na webové stránce Úřadu pro ochranu spotřebitelů.
Jakmile se po provedení platby dostanete na naši stránku s poděkováním a obdržíte číslo objednávky, vaše rezervace je dokončená. Dokonce i v případě, že neobdržíte potvrzení e-mailem, ale vaše platba proběhla úspěšně, vaše objednávka je zpracovaná. Pokud máte pochybnosti, zda byla vaše platba doručena, než zadáte novou objednávku, kontaktujte naše oddělení zákaznického servisu. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím chatu, aplikace WhatsApp, e-mailu (info@onlineticketshop.cz) nebo telefonicky (+31 50 2011520).
Jméno na vašich vstupenkách je jméno použité k nákupu vstupenek. Tyto údaje musí na vstupence zůstat, zaručují její platnost. Každá vstupenka má unikátní čárový kód, který se u vstupu naskenuje a zajistí vám tak vstup na událost. K nákupu vstupenek používáme velkou a spolehlivou síť dodavatelů.
We know that a lot of governments across the globe are announcing rules and regulations regarding the Corona virus. As a result a lot of events are cancelled or postponed. We understand that you have a lot of questions about what this means for your event. Please read our Corona FAQ to learn about what happens when your event is cancelled/postponed.
Otázky ohledně mé rezervace
Jméno na vašich vstupenkách je jméno použité k nákupu vstupenek. Tyto údaje musí na vstupence zůstat, zaručují její platnost. Každá vstupenka má unikátní čárový kód, který se u vstupu naskenuje a zajistí vám tak vstup na událost. K nákupu vstupenek používáme velkou a spolehlivou síť dodavatelů.
Vstupenky přeprodáváme a naše ceny vycházejí z poptávky po vstupenkách a jejich aktuální dostupnosti. Naše ceny tak mohou kolísat a mohou být vyšší nebo nižší než původní cena. Transparentnost považujeme za velmi důležitou, proto vedle naší vlastní ceny vždy uvádíme i originální cenu vstupenek. Nemáme rádi skryté náklady a proto je cena, která se zobrazí, cena, kterou zaplatíte.
Vaše vstupenky vám budou odeslány během jednoho nebo dvou pracovních dnů. Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí.
Přímé stahování
Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin.
Vstupenky zarezervovány
Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.
Provedené a uhrazené rezervace již nelze zrušit. Poté, co je vstupenka doručena, ji již nemůžeme prodat dále, protože bychom novém kupujícímu nebyli schopni zaručit unikátní vstupenku. Z toho důvodu neumožňujeme zrušení již doručených vstupenek. Vstupenky jsou dle zákona "časově omezené" produkty zábavy a z toho důvodu nepodléhají právu na zrušení v rámci on-line prodeje. Ověřit si to můžete na webové stránce Úřadu pro ochranu spotřebitelů.
Ve většině případů budou vstupenky platit na nové datum. Pokud to není tento případ, zkontaktujeme vás a obdržíte nové vstupenky. Pokud se v nové datum nemůžete události z jakéhokoli důvodu zúčastnit, žádáme vás, abyste zkontaktovali náš zákaznický servis. Časy/data fotbalových zápasů se někdy mění s krátkým předstihem. Upozorňujeme, že vstupenky na fotbalové zápasy platí na konkrétní zápas a ne na konkrétní datum a čas. Je vhodné si rezervovat cestu a jakékoliv ubytování s dostatečnou flexibilitou a v případě jakýchkoli změn sledovat webové stránky klubu.
Onlineticketshop zaručuje, že objednávky dvou nebo tří vstupenek budou vedle sebe. Nedodáváme vstupenky na samostatná sedadla, není-li specificky uvedeno jinak, abychom zajistili, že nikdo neskončí sám.
Naše nabídka se zakládá na tom, co máme skladem což znamená, že někdy nabízíme pouze sudý počet vstupenek. Pokud byste i přesto chtěli objednat lichý počet vstupenek, kontaktujte náš zákaznický servis a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom to zařídili.
Jakmile se po provedení platby dostanete na naši stránku s poděkováním a obdržíte číslo objednávky, vaše rezervace je dokončená. Dokonce i v případě, že neobdržíte potvrzení e-mailem, ale vaše platba proběhla úspěšně, vaše objednávka je zpracovaná. Pokud máte pochybnosti, zda byla vaše platba doručena, než zadáte novou objednávku, doporučujeme, abyste kontaktovali naše oddělení zákaznického servisu. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu (info@onlineticketshop.cz) nebo telefonicky (+31 50 2011520).
Pokud ještě nebyly vstupenky odeslány, dodací adresu lze změnit. Pokud byste chtěli změnit své údaje, kontaktujte náš zákaznický servis, prosím. Jakékoli změny adresy zašlete e-mailem, aby se předešlo překlepům. Adresa, na kterou tento e-mail odešlete, je: info@onlineticketshop.cz. Změna samotné objednávky (na jiné datum nebo událost, např.) je možná pouze po konzultaci se zákaznickým servisem. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na +31 050-2011520.
For some events, the tickets have to be personalised. This means that the name of the ticketholder should be on the ticket. There is often an identity check at the entrance. If the name on the ticket does not match the name on the ID, there is a chance that you will be denied access. At some events it is possible to have the name of the buyer om multiple tickets. This does mean that all other persons must enter the venue at the same time as the ticketholder.
To be able to execute the personalisation of the tickets, we often need additional information about you and the people who will be attending the event with you. You will be informed in the order confirmation about how you can provide us with the information. Naturally, we handle your information as strictly confidential.
Objednat lístky
Onlineticketshop nabízí různé kategorie vstupenek, v závislosti na události.
Nejčastější jsou:
• Sedadla: První patro, druhé patro nebo přízemí
• Ke stání: Normální plocha ke stání
• Zlatý kruh / před pódiem: Plochy ke stání jsou nejblíž pódiu
• Vstupenky: Získejte vstupenky - plocha ke stání nebo sedadla, v závislosti na události
Poznámka: bohužel nenabízíme místa pro kolečková křesla. Máte-li ohledně kategorií jakékoli dotazy, prosím, kontaktujte náš zákaznický servis. Naši zaměstnanci vám rádi vysvětli, co znamenají různé typy vstupenek.
Máme přístup ke spolehlivé síti dodavatelů, což nám umožňuje účastnit se exkluzivních předprodejů a zaručit vám tak vaše vstupenky.
Distributor vstupenek je prostředník mezi organizátorem události a vámi, zákazníkem. K nákupu našich vstupenek používáme spolehlivé dodavatele. Naše ceny jsou založeny na nabídce a poptávce. To znamená, že někdy za vstupenku zaplatíte více, někdy méně. Ať už je cena jakákoli, rozdíl viditelně označíme.
Onlineticketshop dodává pouze originální, autentické a tudíž platné vstupenky na koncerty, show a ostatní akce. Vstup na akci vám umožní unikátní čárové kódy vytištěné na všech vstupenkách. Rovněž nabízíme záruku vstupenky, více informací naleznete zde http://www.onlineticketshop.nl/klantenservice/ticketgarantie. Pokud máte jakékoli dotazy ohledně vašich vstupenek, kontaktujte Onlineticketshop. Zaměstnanci našeho zákaznického servisu vám rádi pomůžou. Můžete mě kontaktovat na +31(0)502011520 nebo prostřednictvím chatu, WhatsApp nebo e-mailu.
Pokud si chcete s kolegy zazpívat s Toppers, fandit svému oblíbenému fotbalovému klubu nebo si užít s rodinou večer v kabaretu, požádejte Onlineticketshop o skupinovou rezervaci! Poté se pustíme do práce, abychom zajistili, že si užijete zábavnou noc.
Sdělte nám své specifické požadavky a naši odborníci na vstupenky pro vás připraví fantastický balíček. Díky našim zkušenostem nabízíme skupinový přístup na ty nejexkluzivnější události.
A pokud máte žádost na poslední chvíli, žádný problém! Uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám připravili krásný balíček a zajistili, že vše bude dobře zorganizované. Vyplňte formulář žádosti a my vás zkontaktujeme co nejdříve to bude možné.
Platba
Za svoji objednávku můžete zaplatit kreditní kartou (např. Visa, Mastercard nebo American Express) nebo prostřednictvím služby iDEAL. Pokud byste chtěli provést platbu bankovním převodem, kontaktujte náš zákaznický servis, aby vám mohli zaslat e-mail s pokyny pro platbu ( možné pouze pro skupinové objednávky) . Bohužel, nelze provádět platby poštovní poukázkou.
Pokud máte problém dokončit svoji platbu, doporučujeme, abyste kontaktovali náš zákaznický servis. Budou vám schopni sdělit stav vaší platby, abyste se vyhnuli provedení dvojité platby nebo zadání další objednávky. Máte-li jakékoli pochybnosti, zda se vaše platba zrealizovala, doporučujeme vám, abyste nás předtím, než zadáte další objednávku, kontaktovali.
Odeslání jízdenek
Sportovní zápasy
Problémem je někdy zpoždění ze strany organizátora, což se u sportovních událostí stává často, proto v takovém případě může doručení vašich vstupenek trvat déle. V takovém případě vás o tom informujeme v e-mailu s potvrzením. V každém případě, vstupenky obdržíte minimálně dva týdny před událostí.
Přímé stahování
Pokud je u vstupenky poznámka "přímé stahování", budete si je moci stáhnout během jednoho pracovního dne od zadání objednávky. Pokud zaplatíte prostřednictvím iDEAL, vstupenky obdržíte během tří hodin.
Vstupenky byly rezervovány
Vstupenky pro vás byly rezervovány, ale dosud je nemáme skladem. Nicméně vám budou zaslány minimálně dva týdny před konáním události, v závislosti na dostupnosti.
Pokud jsou vaše lístky odeslány společností UPS, e-mailem obdržíte kód pro sledování, pomocí kterého můžete své lístky sledovat na webové stránce UPS. Pokud potřebujete konkrétní informace o doručení, nebo pokud jste vstupenky nedostali ani tři dny po potvrzení jejich odeslání, zašlete e-mail zákaznickému servisu (info@onlineticketshop.cz). Na záležitost se potom podíváme.
When you place an order, Onlineticketshop automatically creates an account for you. You will receive an email with a link to set your personal password. Have you missed that email? Don't worry, you can request for the link again here. Did you make an unfortunate spelling mistake in the email address and is that the reason that you are not able to log in, or is there any other problem? Please contact us.
Corona virus and vouchers
We know that a lot of governments across the globe are announcing rules and regulations regarding the Corona virus. As a result a lot of events are cancelled or postponed. We understand that you have a lot of questions about what this means for your event. Please read our Corona FAQ to learn about what happens when your event is cancelled/postponed.
Yes, you will receive the full amount plus an additional 10% that Onlineticketshop is glad to give you as a gift for your cooperation and for helping us in this difficult time.
You can use the voucher to buy tickets for any of the events that we have available on our website. You can redeem your voucher by filling in the code during the ordering process under payment method. If your order amount is higher than the value of the voucher, then you can pay the remaining amount with a payment method of your choosing. If the order amount is lower than the value of the voucher, then the remaining amount will be reserved and you can use the code again for another purchase. The voucher is valid for 2 years starting from the moment you received it.
You will receive your voucher in the form of a code sent to the email used for your original order as soon as we have finished implementing the voucher functionality fully in our system.
Transparentní ceny
Žádné skryté náklady, jasné uvedení původní ceny vstupenky
Garantované "nejlepší" sedadla
Celosvětově dostupné vstupenky na vyprodané koncerty s nejlepším výhledem
Výjimečné služby
Pokud vstupenky nejsou k dispozici, my vám je seženeme.