Ty nejlepší vstupenky pro opravdové fanoušky!
0 vstupenky Celková částka Kč 0
Sledujte Onlineticketshop
Sledujte Onlineticketshop!

Informace

Nejčastější dotazy

 

Časté otázky
Domníváme se, že služby jsou velice důležité. Prvotřídní služby jsou základem jedinečné zkušenosti. Proto věnujeme našemu webu velkou pozornost. Nechceme vás obtěžovat rozsáhlými texty. Jste tu, abyste zažili něco výjimečného.
Chceme vás ale z jediného bodu informovat o nejdůležitějších aspektech našich služeb. Máte nějaké otázky? Můžete se na nás obrátit telefonicky na čísle +3150 2011520 (od 11:30 do 17:00 hod.) nebo nám zaslat e-mailovou zprávu na adresu (info@onlineticketshop.nl). A my vám odpovíme co nejdříve. Popovídejme si o službách!
Kdy mi vstupenky pošlete?
Vstupenky budou odeslány přibližně 15 pracovních dnů (3 týdny) před samotnou akcí na e-mailovou (e-ticket) adresu, kterou jste uvedli. V některých případech, jedná-li se o vstupenky ve fyzické podobě, budou odeslány prostřednictvím služby UPS. Na e-mailovém potvrzení je také uvedeno předpokládané datum doručení. Jakmile budou vstupenky expedovány, obdržíte o tom e-mail s potvrzením.
Proč je na vstupenkách uvedeno jiné jméno?
Onlineticketshop přeprodává vstupenky na různé akce a události. Vstupenky nakupujeme prostřednictvím rozsáhlé sítě dodavatelů. Vstupenky, které jste obdrželi, již byly jednou prodány. Jméno uvedené na vstupence je jméno prvního kupujícího. Tato osoba prodala své vstupenky nám. Údaje o prvním kupujícím musí zůstat uvedeny na vstupence. Každá vstupenka je však označena jedinečným kódem, který zaručuje platnost vstupenky a umožňuje vám přístup na příslušnou akci.
Proč je na vstupence uvedena jiná cena, než jakou jsme za vstupenku zaplatili?
Onlineticketshop přeprodává vstupenky na různé akce a události. Vstupenky nakupujeme prostřednictvím sítě spolehlivých dodavatelů. To znamená, že cena, kterou jste za vstupenky zaplatili, je ovlivněna tržními vlivy, takže si ke kupní ceně účtujeme určitou přirážku. Vzhledem k tomu, že jsou naše náklady na nákup vstupenky mnohdy vyšší než základní cena vstupenky, je i naše prodejní cena vyšší. Cena, kterou platíte, odráží náklady a úsilí věnované zajištění vstupenek. Někdy také nabízíme vstupenky na méně vyhledávané akce za cenu nižší, než je původní cena vstupenky. 
Jak poznám, zda je moje elektronická vstupenka platná?
Onlineticketshop poskytuje pouze skutečné a tudíž platné elektronické vstupenky na koncerty, výstavy a další akce. Elektronické vstupenky dodáváme v jejich původním stavu. To znamená, že na elektronické vstupence je mnohdy uvedena původní cena vstupenky a jméno kupujícího. Jméno uvedené na elektronické vstupence nemá vliv na její platnost. Přístup na akci zaručuje jedinečný čárový kód či čárové kódy, kterými je každá elektronická vstupenka opatřena.
Díky kontrole čárového kódu, kterou prochází všechny elektronické vstupenky, můžeme zaručit, že je vaše elektronická vstupenka jedinečná a že se v oběhu nevyskytují žádné její kopie. Jste jedinou osobou, která má přístup k elektronické vstupence, kterou jste obdrželi.
Máte ještě nějaké další otázky k elektronické vstupence, kterou jste obdrželi? Obracejte se prosím vždy na Onlineticketshop. Pracovníci naší zákaznické podpory vám velice rádi pomohou.
Chci zrušit objednávku. Je to možné?
Ne. Jak je uvedeno ve všeobecných obchodních podmínkách, zadanou a uhrazenou rezervaci nelze zrušit. Vzhledem k tomu, že se vstupenky týkají volnočasových produktů probíhajících „v reálném čase“, právo na zrušení se nevztahuje na (online) nákup vstupenek.
Pokud jste nakoupili vstupenky, ale nehodláte je využít, doporučujeme vám vstupenky odprodat, např. prostřednictvím webu Marktplaats.
Jak je možné, že mohu prostřednictvím webu Onlineticketshop rezervovat vstupenky před oficiálním zahájením předprodeje vstupenek na akci? 
Onlineticketshop zprostředkovává propojení kupujících vstupenek a jejich prodejců. Naše vstupenky získáváme prostřednictvím spolehlivé sítě kontaktů a můžeme se tedy za rezervaci zaručit ještě před oficiálním zahájením prodeje. Neznamená to, že vaše vstupenky již máme, ale že si můžete zadat zaručenou rezervaci, aby pro vás mohl Onlineticketshop zajistit vstupenky, jakmile budou oficiálně v prodeji.
Jaký je rozdíl mezi přeprodejem a hlavním/oficiálním prodejem?
Hlavním prodejcem (neboli „autorizovaným distributorem“) je první prodejce vstupenek. Tím je obvykle oficiální pořadatel akce, jako např. společnosti Ticketmaster, Live Nation, Eventim nebo See Tickets. V rámci přeprodeje vstupenek probíhá druhotný prodej vstupenek, které již byly jednou prodány.

Časté otázky
Domníváme se, že služby jsou velice důležité. Prvotřídní služby jsou základem jedinečné zkušenosti. Proto věnujeme našemu webu velkou pozornost. Nechceme vás obtěžovat rozsáhlými texty. Jste tu, abyste zažili něco výjimečného.Chceme vás ale z jediného bodu informovat o nejdůležitějších aspektech našich služeb. Máte nějaké otázky? Můžete se na nás obrátit telefonicky na čísle +3150 2011525 (od 11:30 do 17:00 hod.) nebo nám zaslat e-mailovou zprávu na adresu (info@onlineticketshop.nl). A my vám odpovíme co nejdříve. Popovídejme si o službách!